Betraktelse 18: Sängkläder

Det här kan vara en av de sista betraktelserna. Snart börjar skolan och då kommer jag varken ha tid eller ork med att sitta och betrakta. Förlåt, det kanske inte blir så bra, jag saknar inspiration.

Betraktelse 18: SängkläderSängkläder har under flera timmar förundrat mig. Vem uppfann dem? Hur länge har de funnits, och viktigast av allt, hur många olika modeller finns det? Ingen av dessa frågor kommer få svar idag utan jag kommer helt enkelt bara berätta lite kort om mina upplevelser kring sängkläder.

Sängkläder används för att skydda våra täcken, kuddar och framför allt våra sängar från smuts. De finns i olika storlekar och mönster. Varje gång vi går och lägger oss finns de där, som en skyddande hydda.

Sängkläder bör strykas men det är int emånga som har tid för det. Jag är en av de människor som alltid stryker mina sängkläder innan jag använder dem. Det ger en skön känsla när jag sover. Jag bara somnar in och sover hela natten lång. Strukna sängkläder åt folket!

That's it!

Kommentarer
Postat av: henny

haha ockey den är la min då, jag badar mest på ön typ ialf så dom bryr sig nog inte om den är min:D(hmm det blev lite konstigt formulerat)

2006-08-20 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback